Az eredmny regisztrlsa:
A fesztivl vgn a vezetnek regisztrlnia kell az eredmnyt a "Guide of the Festival"-nal 40 percen bell! Ha nem sikerl ez id alatt regisztrlni az eredmnyt a party elbukott. Ha a regisztrlt eredmny alacsonyabb az elz legmagasabb eredmnynl akkor a rekord nem rdik t.
A dj:
Az sszecsaps utn az akinek a csapata gyztt a party tagok akik a legjobb eredmnyt rtk el mindenki a sajt kategrijn bell si Adent kaphatnak (Ancient Adena) a fesztivl vezetjtl (Guide of the Festival). Miutn a belpsi dj si adenba val tvltsa megtrtnt a megkapott sszeg a gyztes partikhoz kerl. Az a party aki a legmagasabb rekordot lltotta fel nem kap semmit, ha az o oldala (Dawn vagy Dusk) veszt. A jutalom a kvetkez sszecsapsi peridus eltt kerl kifizetsre.
Gyzelem s Veresg meghatrozsa:
1. A verseny idszak vgn
Az sszegyjttt, s a Papnak leadott Pecstkvek illetve a Festival of Darkness-ben
elrt pontszm sszeaddnak minden szvetsg esetn, gy jn ltre az sszpontszm. (Szvetsgenknt). Az a csapat nyer, amelynek nagyobb az sszpontszma. A gyztes szvetsg pontjai a gyzelem utn trldnek, azonban a vesztes pontjai megmaradnak, egszen addig, ameddig nem nyernek.
Grade (szint szksglet) Points
~ 32 70
~ 43 70
~ 54 80
~ 65 80
Unlimited 100
2. Elszmols az Ancient Adenkkal
Amint a Pecst rvnyessge (Seal Effective Period) idszak kezddik, a faluban lv pap bevltja a Pecstkveket a verseny idszakban elvgzett hozzjruls alapjn Ancient Adenkba, s a gyztesnek adja ket. Ha a gyztes szvetsg nem adott le egyetlen pecstkvet sem a versenyidszak alatt, most elvihetik ezeket s bevlthatjk Ancient Adenkra.Ezltal a gyztes jutalmat szerezhet Ancient Adenk formjban; a vesztes azonban nem kaphat jutalmat egszen addig, amg nem nyerik meg a versenyt. A veresg idejn sszegyjttt kveket a ksbbi gyzelemkor jutalomm szmtjk t. Ha a Pecst rvnyessgnek idszakban nem trtnt meg a jutalmazs, a megmaradt Pecstkveket a szvetsg legkzelebb csak a kvetkez gyzelmvel vlthatja be. Ha gyznek, az sszes gyjttt Pecstkvket Ancient Adenba vlthatjk t.
3. Trgyak vsrlsa
A gyztes vsrolhat az ltalnos boltokban nem kaphat trgyak vlasztkbl, a fizets
Ancient Adena-val trtnik a Hajnal vagy az Alkonyat (Priest of Dawn, Priest of Dusk) Papjnl.
4. A pecst birtokosnak vltozsa
A Pecst birtoklsa a gyztes kilte s a Pecst vlasztsnak szzalka alapjn vltozhat.
- Ha a Pecstet mr lezrtk vagy az ellenfl birtokban volt, s az j gyztes el akarja
birtokolni a Pecstet, akkor a szvetsg tagjainak legalbb 35%-a ezt a Pecstet kell,
hogy vlassza. Ha kevesebb, mint 35% vlasztja, a szvetsg nem birtokolhatja el a pecstet.
- Ha a Pecst az elz "Ht Jel" verseny gyztesnek birtokban volt, megrizheti a Pecstet, ha a tagok legalbb 10%-a azt a Pecstet vlasztja. Ha j pecstet akarnak szerezni, akkor legalbb a tagok 35%-nak azt a Pecstet kell vlasztania.
5. A krnyezet megvltozsa
Ha a Hajnal gyzedelmeskedik, egy teljes napfogyatkozs kvetkezik be, s az g ibolyasznv vltozik, ha pedig az Alkonyat, akkor egy szem jn ltre a holdon, s az g zld sznre vltozik.
6. Bejrat a Katakombkba s a Nekropoliszba
A vesztes nem lphet be a Katakombkba s a Nekropoliszba. Csak a Pecst birtokosai juthatnak be. Ha van olyan karakter akinek nincs birtokban a Pecst a Katakombkban s a Nekropoliszban, akkor az tveszt szrnyei visszakldik t a kzeli faluba.
A pecstek hatsai
Ha egy parti uralja a pecstet a kvetkez vltozsok lpnek rvnybe:
1. Avarice pecstje
A teleporter NPC a nekropoliszok bejratnl csak a gyztest engedi be s csakis ok kaphatnak klnbz ldsokat amennyiben si Adenval fizetnek. Ha nincs birtokukban a pecst nem mehetnek be. Mind a 8 nekropoliszba szabadon belphetnek. A nekropoliszokban a szrnyek a gyztes flnek vannak hogy a gyztes vadszhassa le ket. Tallkozhatnak Anakimmal vagy Lilith-tel a Disciples nekropoliszban.
Anakim s Lilith sszefgg egy megldott llekkvel ami azt a specilis tulajdonsgot adja, hogy "A" kategrij fegyvert tudjatok hasznlni. Mammon kereskedje megjelenik a katakombkban. A jtkosok klnfle trgyakat vehetnek nla si Adenrt amit a sima boltokba nem vehetnek meg. A Mammon kereskedje nem marad egy helyben, krbe-krbe mozog a katakombkban.
2. Gnosis pecstje:
A teleporter NPC a katakombk bejratnl csak a gyztest engedi be s csakis k kaphatnak klnbz ldsokat amennyiben si Adenval fizetnek. Ha nincs birtokukban a pecst nem mehetnek be. Mind a 6 katakombba belphet a gyztes. A gyztes a vadsz terletre teleportlhat a falu vagy vros papjn t (priest of Dawn vagy Dusk) si adenrt cserbe, termszetesen olcsn. Semleges NPC-k stlnak majd minden vrosban, a kezd vrosok kivtelvel, s ezen NPC-k mindenfle segt mgit varzsolnak a gyztes felekre, m a vesztes flre rontsokat s tkokat szrnak. Mammon kovcsa megjelenik a katakombkban. A kovcs si adenrt felruhz az "A" tpus fegyverek hasznlatnak jogval s leszedi a pecstet a pnclokrl s fegyverekrl hogy ezeket ersteni lehessen. A kovcs folyamatosan mozog a katakombkban.
3. Strife pecstje
- ha Dawn birtokolja
Az ostromid alatt a kastlyurak Elit Dawn Zsoldos katonkkal er?sthetik
vruk vdelmt a mr meglv zsoldosokhoz kpest. A vrkapuk s falak vdelme ersdik ezeknek a fejlesztsre fordtott sszeg pedig cskken. A maximlis ad amit a kastlyr kiszabhat 25%-al emelkedik.
- ha Dusk birtokolja
az ostromid alatt lehetetlen elit s alap zsoldosokat brelni. Csak alacsony szint zsoldosok brlse lehetsges. A kastly falak s kapu fejlesztshez szksges pnz nagy sszeggel emelkedik. Ezeknek vd rtkei jelentsen cskkennek. A maximlis ad amit a kastlyr kiszabhat 5%-al cskken. |