Az eredmény regisztrálása:
A fesztivál végén a vezetőnek regisztrálnia kell az eredményt a "Guide of the Festival"-nal 40 percen belül! Ha nem sikerül ez idő alatt regisztrálni az eredményt a party elbukott. Ha a regisztrált eredmény alacsonyabb az előző legmagasabb eredménynél akkor a rekord nem íródik át.
A díj:
Az összecsapás után az akinek a csapata győzött a party tagok akik a legjobb eredményt érték el mindenki a saját kategóriáján belül ősi Adenát kaphatnak (Ancient Adena) a fesztivál vezetőjétől (Guide of the Festival). Miután a belépési díj ősi adenába való átváltása megtörtént a megkapott összeg a győztes partikhoz kerül. Az a party aki a legmagasabb rekordot állította fel nem kap semmit, ha az o oldala (Dawn vagy Dusk) veszít. A jutalom a következő összecsapási periódus előtt kerül kifizetésre.
Győzelem és Vereség meghatározása:
1. A verseny időszak végén
Az összegyűjtött, és a Papnak leadott Pecsétkövek illetve a Festival of Darkness-ben
elért pontszám összeadódnak minden szövetség esetén, így jön létre az összpontszám. (Szövetségenként). Az a csapat nyer, amelynek nagyobb az összpontszáma. A győztes szövetség pontjai a győzelem után törlődnek, azonban a vesztes pontjai megmaradnak, egészen addig, ameddig nem nyernek.
Grade (szint szükséglet) Points
~ 32 70
~ 43 70
~ 54 80
~ 65 80
Unlimited 100
2. Elszámolás az Ancient Adenákkal
Amint a Pecsét érvényessége (Seal Effective Period) időszak kezdődik, a faluban lévő pap beváltja a Pecsétköveket a verseny időszakban elvégzett hozzájárulás alapján Ancient Adenákba, és a győztesnek adja őket. Ha a győztes szövetség nem adott le egyetlen pecsétkövet sem a versenyidőszak alatt, most elvihetik ezeket és beválthatják Ancient Adenákra.Ezáltal a győztes jutalmat szerezhet Ancient Adenák formájában; a vesztes azonban nem kaphat jutalmat egészen addig, amíg nem nyerik meg a versenyt. A vereség idején összegyűjtött köveket a későbbi győzelemkor jutalommá számítják át. Ha a Pecsét érvényességének időszakában nem történt meg a jutalmazás, a megmaradt Pecsétköveket a szövetség legközelebb csak a következő győzelmével válthatja be. Ha győznek, az összes gyűjtött Pecsétkövüket Ancient Adenába válthatják át.
3. Tárgyak vásárlása
A győztes vásárolhat az általános boltokban nem kapható tárgyak választékából, a fizetés
Ancient Adena-val történik a Hajnal vagy az Alkonyat (Priest of Dawn, Priest of Dusk) Papjánál.
4. A pecsét birtokosának változása
A Pecsét birtoklása a győztes kiléte és a Pecsét választásának százaléka alapján változhat.
- Ha a Pecsétet mér lezárták vagy az ellenfél birtokában volt, és az új győztes el akarja
birtokolni a Pecsétet, akkor a szövetség tagjainak legalább 35%-a ezt a Pecsétet kell,
hogy válassza. Ha kevesebb, mint 35% választja, a szövetség nem birtokolhatja el a pecsétet.
- Ha a Pecsét az előző "Hét Jel" verseny győztesének birtokában volt, megőrizheti a Pecsétet, ha a tagok legalább 10%-a azt a Pecsétet választja. Ha új pecsétet akarnak szerezni, akkor legalább a tagok 35%-ának azt a Pecsétet kell választania.
5. A környezet megváltozása
Ha a Hajnal győzedelmeskedik, egy teljes napfogyatkozás következik be, és az ég ibolyaszínűvé változik, ha pedig az Alkonyat, akkor egy szem jön létre a holdon, és az ég zöld színűre változik.
6. Bejárat a Katakombákba és a Nekropoliszba
A vesztes nem léphet be a Katakombákba és a Nekropoliszba. Csak a Pecsét birtokosai juthatnak be. Ha van olyan karakter akinek nincs birtokában a Pecsét a Katakombákban és a Nekropoliszban, akkor az útvesztő szörnyei visszaküldik át a közeli faluba.
A pecsétek hatásai
Ha egy parti uralja a pecsétet a következő változások lépnek érvénybe:
1. Avarice pecsétje
A teleporter NPC a nekropoliszok bejáratánál csak a győztest engedi be és csakis ok kaphatnak különböző áldásokat amennyiben ősi Adenával fizetnek. Ha nincs birtokukban a pecsét nem mehetnek be. Mind a 8 nekropoliszba szabadon beléphetnek. A nekropoliszokban a szörnyek a győztes félnek vannak hogy a győztes vadászhassa le őket. Találkozhatnak Anakimmal vagy Lilith-tel a Disciples nekropoliszban.
Anakim és Lilith összefügg egy megáldott lélekkővel ami azt a speciális tulajdonságot adja, hogy "A" kategóriájú fegyvert tudjatok használni. Mammon kereskedője megjelenik a katakombákban. A játékosok különféle tárgyakat vehetnek nála ősi Adenáért amit a sima boltokba nem vehetnek meg. A Mammon kereskedője nem marad egy helyben, körbe-körbe mozog a katakombákban.
2. Gnosis pecsétje:
A teleporter NPC a katakombák bejáratánál csak a győztest engedi be és csakis ők kaphatnak különböző áldásokat amennyiben ősi Adenával fizetnek. Ha nincs birtokukban a pecsét nem mehetnek be. Mind a 6 katakombába beléphet a győztes. A győztes a vadászó területre teleportálhat a falu vagy város papján át (priest of Dawn vagy Dusk) ősi adenáért cserébe, természetesen olcsón. Semleges NPC-k sétálnak majd minden városban, a kezdő városok kivételével, és ezen NPC-k mindenféle segítő mágiát varázsolnak a győztes felekre, ám a vesztes félre rontásokat és átkokat szórnak. Mammon kovácsa megjelenik a katakombákban. A kovács ősi adenáért felruház az "A" típusú fegyverek használatának jogával és leszedi a pecsétet a páncélokról és fegyverekről hogy ezeket erősíteni lehessen. A kovács folyamatosan mozog a katakombákban.
3. Strife pecsétje
- ha Dawn birtokolja
Az ostromidő alatt a kastélyurak Elit Dawn Zsoldos katonákkal er?síthetik
váruk védelmét a már meglévő zsoldosokhoz képest. A várkapuk és falak védelme erősödik ezeknek a fejlesztésére fordított összeg pedig csökken. A maximális adó amit a kastélyúr kiszabhat 25%-al emelkedik.
- ha Dusk birtokolja
az ostromidő alatt lehetetlen elit és alap zsoldosokat bérelni. Csak alacsony szintű zsoldosok bérlése lehetséges. A kastély falak és kapu fejlesztéséhez szükséges pénz nagy összeggel emelkedik. Ezeknek védő értékei jelentősen csökkennek. A maximális adó amit a kastélyúr kiszabhat 5%-al csökken. |