Lineage S.O.S Lineage
Lineage S.O.S Lineage
BEJELENTKEZÉS
Felhasználónév:

Jelszó:
SúgóSúgó
Regisztráció
Elfelejtettem a jelszót
     
MENÜ
     
L2-ről pár dolog
     
Problémák és megoldások
     
Dark Elf
     
Elf
     
Human
     
Dwarf
     
Orc
     
Videó
     
Receptek
     
Questek
     
Itt a te hírdetésed helye
     
Térképek 1.
     
Siege

A siege

Kezdetben minden kastélyt nem-játékos karakterek (npc-k) „klánjai” tartják a kezükben.
Ha egy játékos karakterekből (PC-kből) álló klán legyőzi az NPC klánt és elfoglalja a kastélyt, akkor az az ő tulajdonukba kerül. Ha egy kastélyt birtokló klán feloszlik, az visszakerül az NPC-k kezére.
Csak a kastély ura választhat ostromidőpontot. Ezt a kamarás (chamberlain) NPCnél teheti meg. Az időpontot gondosan kell kiválasztani, csak egyszer lehet beállítani, utána már nem változtatható.
A kastélyt elfoglaló úr az elfoglalást követő 24 órában meg kell, hogy állapítsa a következő ostromidőpontot. Ha ez mégsem történik meg a következő ostrom időpontja automatikusan 2 hét múlva lesz, ugyanaznap (minden ostrom hétvégére esik valós időben mérve).
A kastély ostromidőn kívül nem sebzhető. A következő időpont 2 héttel az elfoglalás utánra tehető. Az a klán, amely elfoglalt egy kastélyt biztonságban birtokolhatja, akár 15 napig is.

Előkészületek:

A Lineage II-nek a fontosabb része az ostrom, kidolgozottsága és rendszere izgalmas élményt ad a játékon belül. Azok a klánok foglalhatnak el kastélyt, akik elérték a 4. szintet és ők élvezhetik annak hírét és gazdagságát. A kastély birtoklásával együtt hatalmas befolyást nyer a klán az adók és a politika irányítása felett.

Ostrom - általános információk

Az ostromok a következő kastélyoknál lehetnek: Gluido, Dion, Giran, Oren, Innadril, Goddard és Aden. A Devestated Castle egy egyedi kláncsarnok, melynek megszerzéséért NPCkkel kell csatázni.
Hivatalosan csak legalább 4-es szintű klán vehet részt egy ostromon. Azok a klánok, akik nincsenek még 4-es szinten és azok a játékosok, akik nem tagjai klánnak függetlenként részt vehetnek az ostromon, de nincs joguk kastély birtoklására.
Ha az ostrom sikertelen, akkor a kastély NPC-k kezén marad.
Ha egy játékos klán legyőzi az NPC klánt és az ostrom szabályai szerint elfoglalja a kastélyt, akkor az a kastély az elfoglaló klán birtokába kerül.
A kastélyt elfoglaló legelső úr az elfoglalást követő 24 órában meg kell, hogy állapítsa a következő ostrom időpontját. Ha ez mégsem történik meg a következő ostrom időpontja automatikusan 2 hét múlva lesz.
Ha egy kastélyt birtokló klán feloszlik, az visszakerül az NPC-k kezére.

Ostrom regisztráció - Támadók

A kihívó klán vezetőjének rendelkeznie kell az Uralkodók Pecsétjének képességével (Seal of Ruler , lvl 4 klán skill), hogy elfoglalhassa a kastélyt. A klán vezetőjének meg kell látogatnia az ostromra regisztráló NPC-t a kastély mellet, hogy regisztráljon az ostromra.

Ostrom regisztráció – Védők

Minden klánnak, aki segíteni kíván a védelemben regisztrálnia kell.
Minden résztvevő klánnak legalább 4-es szintűnek kell lennie. Ahhoz, hogy részt vehessen egy klán védőként az ostromon, az NPC-vel kell beszélnie, a kastély kapuján kívül. (A kastély urának el kell fogadnia a részvételt.) Az ostrom előtti 24 órában a védő klán vezetőjének el kell fogadnia, és véglegesítenie kell a védők listáját.
A kastélyt birtokló klánnak nem kell regisztrálnia, automatikusan védőként jelenik meg az ostromlistán és nem is lehet róla kihúzni.

Az ostrom kezdete

Az ostrom a kijelölt időben kezdődik. Amikor elkezdődik:
A kastély területe és a környező terület csatamezővé lép elő.
Néhány várban és környékén lévő NPC felfüggeszti működését az ostrom idejére.
Ha egy támadó meghal a második legközelebbi városban éled fel az ostrom idő alatt.
Amikor az ostrom elkezdődik minden olyan karakter, aki nem védőként van feltüntetve a listán és a kastélyon belül tartózkodik a második legközelebbi városba teleportálódik.
Minden kastélykapu becsukódik.

Ostomszabályzat

Az ostrom alatt a résztvevők három kategóriába sorolhatók: Támadó, Védő, Be nem sorolt (Szabad prédák). További alkategóriákba sorolhatóak : Baráti erők, Ellenségek, Semlegesek. Ez a kapcsolatrendszer akár az ostrom ideje alatt is változhat.

Ostrom

A támadók és a védők ellenségek. Minden klán szövetségese Baráti Erők csoportjába tartozik.
A támadó oldalon harcoló, egymással szövetségben nem lévő klánok Semlegesek egymásnak. A sem védőnek, sem támadónak nem regisztrált karakterek az ostromon Semlegesek, ha belépnek a csatamezőre. Nem kell Ctrl-t nyomni, hogy semleges vagy ellenséges karaktert támadj. A PK rendszer a csatamezőn belül ki van kapcsolva. Ez azt jelenti, hogy az ostrom területén senki nem válok kaotikussá, ha valakit megöl.
A résztvevők, egy rövid ideig, ha el is hagyják a csatamezőt a harci státuszuk megmarad. Ez idő alatt a PK-zásért nincs semmilyen büntetés.
Ha egy játékost megölnek a csatamezőn van némi XP büntetés, de semmilyen tárgyat nem fog eldobni. Minden támadónak és védőnek regisztrált játékos a szokásos XP ź-ét veszti el halálonként, a csatamezőn belül és kívül is. A nem-regisztrált résztvevők csak a csatamezőn belül vesztenek ź-ed XP-t. (Tehát a csatamezőn kívül teljes az XP veszteség.)
A védekező klán tagjai (saját döntésük alapján) vagy a kastély lakórészében, vagy a második legközelebbi városban élednek újra. Ez igaz az összes regisztrált és elfogadott védekező klánra is.

Kastélykapuk

A kastély kapui támadható célpontokká válnak ostromidőszak alatt. Csak és kizárólag ilyenkor támadhatóak.
A kastély kapuit nem lehet megerősíteni ostrom alatt, de a Kastély Ura megerősítheti Ostrom előtt a kamarás (Chamberlain) NPC-nél.
Az ostrom alatt elpusztult kaput ostrom alatt nem lehet megjavítani.
A kastély kapuja újra kinyílik, ha megváltozik a kastély tulajdonosa. Mindemellett a kastély kapujának HP-ja a jelentősen lecsökken az ostrom végéig. Amint vége az ostromnak, az ajtók teljes HP-ra regenerálódnak.

Ostromközpont

A Központépítés (Build Headquarters skill) képzettséget a legalább 4-es szintet elért klánok vezetői kapják meg. A képesség segítségével egy tábort lehet kiépíteni a kastély/csatamező mellett. A klán tagjainak lehetővé teszi, hogy a második legközelebbi város helyett itt éledjenek újjá, és gyorsabban regeneráljanak manát és HP-t.
A képességet csak a támadó klánok vezérei használhatják és 300 C-s gemstone-ba kerül elvarázsolni. A képesség csak a csatamező kijelölt területein alkalmazható és csak ostromidőben.
Ha az ostromidőszak véget ér a tábor eltűnik.
A Központ zászlójának is van meghatározott HPja és támadható. Ha a zászló elesik (elfogy a HPja) a klán tagjai halálukkor csak a második legközelebbi városból indulhatnak újra.

Ostrom befejezése

Az ostrom két órán keresztül tart. Ha egy támadó klán vezére sikeresen belevéste a nevét az Uralkodó Pecsétjének képességével (Seal of ruler skill) a Szent Artifact-be, akkor az elismeri új uralkodóját. Ez időbe kerül és a klán vezérét nem szabad megzavarni ez idő közben. Csak a klán vezetője érintheti a tárgyat, továbbá a védekező klánokkal szövetséges klánok vezetői sem nyúlhatnak az artifact-hez.
A Szent Artifact tulajdonosváltása az ostromidőszak letelte előtt a „korai győzelem”. Ha a támadók „korai győzelmet” hajtanak végre a támadók és a védekezők oldalt cserélnek. Az eddigi védekező klán minden fontos beállítása az új védekező klán kezébe kerül.
Az újonnan trónra került klán Ostromközpontja eltűnik. Ha „korai győzelem” áll be, minden játékos, kivétel a kastély új birtokosai és azok szövetségesei az újrakezdési pontra kerülnek.
Ha a korábbi kastélybirtokosok előtte soha nem húztak fel Ostromközpontot, akkor létesíthetnek egyet a csatamezőn.

A kastély felépítése és rendeltetése

A kastély egy olyan épület, amiből a Lineage II világának minden területére jut egy. A kastély birtoklásával, az azt őrző klán központi politikai és gazdasági kontrollt szerez (adószedés) annak területén.

Ha egy klán elfoglalt egy kastélyt, pont úgy, mint a kláncsarnok esetében, használhatja a klánraktárat és a GK-kat is, hogy a kastély külső belső részei között mozogjon. Háromféle GK létezik, függően a helyzetüktől, meghatározott pontokon.
Alapbeállítás szerint a kastély ura egyedül gyakorolja a kastélyhoz tartozó jogokat. A „Klán Actions” ablakban azonban a klánja tagjainak vagy a szövetség egyéb tagjainak ideiglenesen biztosíthat jogot bizonyos jogok gyakorlásához.
A kastély ura módosíthatja az adók mértékét a területén belül eső boltokban és begyűjtheti azt a Főkamarástól. Mivel Aden Kastélya a Királyság központja, a kastély ura nem csak az Adeni területekről, hanem Gluido, Dion, Giran, Dion és Innadril Kastéylához tartozó területekről is szedhet adót.
Minden kastély ura irányíthatja a majorságokat is (manor), vetőmagokat adhat el a területen, fellendítve az adott terület termelékenységét.
A kastély urainak megadatik az a jog, hogy egy wyvern hátán lovagolva szálljanak az égen.

Gluido, Dion Giran, Oren és Innadril kastélyainak struktúrája

A védekező klánok kezdőpontja a belső kastélyrész lakónegyede. A Szent Artifact a trónterem mögött lévő helyiségben található. Nincs átjáró a kastélyba a külső falon kívülről, de van egy kijárat a kastélyból, ami hasznosítható a védekezésben.

Goddard kastélyának struktúrája

Goddard kastélyának megkülönböztető jegye a dupla artifact rendszer. A Víz és a Tűz Oltárába kell belevésnie a nevét a támadónak, hogy átvegye a kastély feletti irányítást.
Más kastélyoktól eltérően, Goddardnak van egy hátsó kapuja, ami immúnis a támadásokra. Ez az ajtó az ostrom kezdetekor becsapódik, és annak végén kinyílik.

Aden kastélyának struktúrája

A külső kastélyrész dupla struktúrájú. Van egy elsőszámú külső fal és ezen belül egy második számú külső fal. A belső kastélyrész csak akkor érhető el, ha mindkettőn átjutott az ellenség.
Az egyes számú külső falon van egy bejárat és ostrom-gólemmel a fal bizonyos részeit is be lehet törni. Van átjáró is, amin ki lehet jutni a falakon kívülre.
A kettes számú külső falon is van egy bejárat és ostrom-gólemmel a fal bizonyos részeit itt is be lehet törni.
Az egyes és kettes fal közötti részen lehet néhányféle csapdát állítani a láng tornyainak őrei segítségével. Ezeken kívül a struktúrája megegyezik a többi szokványos kastélyáéval.

Mi az a Láng Irányító Torony?

A Láng Irányító Torony egy olyan építmény, ami a kastély különböző védelmi berendezéseit aktiválja. Némi adena szükséges ezen eszközök aktiválásához, melyek egy folyamatosan sebző és egy lassító zónából állnak. Ezen funkciók ereje négy szintre osztható, függően a ráfordított adena-mennyiségtől. Ha a támadók megsemmisítik a Láng Irányító Tornyot azok funkciói nem működnek tovább.

 

     
SZÁMLÁLÓ
Indulás: 2006-12-29
     
Mobilpont.hu KATT!!!!
     
A ti szervereitek!!!
     
Chat mindenkinek
Név:

Üzenet:
:)) :) :@ :? :(( :o :D ;) 8o 8p 8) 8| :( :'( ;D :$
     
Óra
     
Egyebek
     
Armors
     
Weapons
     
Kiegészítők
     
Pet Questek
     
Questek Jutalommal Lvl 1-től
     
Katakombák
     
Ha akarsz szavazz!!!

1, http://l2toplista.tx.hu/

2, http://lineagetoplist.extra.hu/

 

 

 

     
Linkek
     
Naptár/ajánló
2024. Április
HKSCPSV
01
02
03
04
05
06
07
08
09
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
01
02
03
04
05
<<   >>
     
Videok
     
Térképek 2.
     

Ha te is könyvkiadásban gondolkodsz, ajánlom figyelmedbe az postomat, amiben minden összegyûjtött információt megírtam.    *****    Nyereményjáték! Nyerd meg az éjszakai arckrémet! További információkért és játék szabályért kattints! Nyereményjáték!    *****    A legfrissebb hírek Super Mario világából, plusz információk, tippek-trükkök, végigjátszások!    *****    Ha hagyod, hogy magával ragadjon a Mario Golf miliõje, akkor egy egyedi és életre szóló játékélménnyel leszel gazdagabb!    *****    A horoszkóp a lélek tükre, nagyon fontos idõnként megtudni, mit rejteget. Keress meg és nézzünk bele együtt. Várlak!    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, lakások, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését!    *****    rose-harbor.hungarianforum.com - rose-harbor.hungarianforum.com - rose-harbor.hungarianforum.com    *****    Vérfarkasok, boszorkányok, alakváltók, démonok, bukott angyalok és emberek. A világ oly' színes, de vajon békés is?    *****    Az emberek vakok, kiváltképp akkor, ha olyasmivel találkoznak, amit kényelmesebb nem észrevenni... - HUNGARIANFORUM    *****    Valahol Delaware államban létezik egy város, ahol a természetfeletti lények otthonra lelhetnek... Közéjük tartozol?    *****    Minden mágia megköveteli a maga árát... Ez az ár pedig néha túlságosan is nagy, hogy megfizessük - FRPG    *****    Why do all the monsters come out at night? - FRPG - Why do all the monsters come out at night? - FRPG - Aktív közösség    *****    Az oldal egy évvel ezelõtt költözött új otthonába, azóta pedig az élet csak pörög és pörög! - AKTÍV FÓRUMOS SZEREPJÁTÉK    *****    Vajon milyen lehet egy rejtélyekkel teli kisváros polgármesterének lenni? És mi történik, ha a bizalmasod árul el?    *****    A szörnyek miért csak éjjel bújnak elõ? Az ártatlan külsõ mögött is lapulhat valami rémes? - fórumos szerepjáték    *****    Ünnepeld a magyar költészet napját a Mesetárban! Boldog születésnapot, magyar vers!    *****    Amikor nem tudod mit tegyél és tanácstalan vagy akkor segít az asztrológia. Fordúlj hozzám, segítek. Csak kattints!    *****    Részletes személyiség és sors analízis + 3 éves elõrejelzés, majd idõkorlát nélkül felteheted a kérdéseidet. Nézz be!!!!    *****    A horoszkóp a lélek tükre, egyszer mindenkinek érdemes belenéznie. Ez csak intelligencia kérdése. Tedd meg Te is. Várlak    *****    Új kínálatunkban te is megtalálhatod legjobb eladó ingatlanok között a megfelelõt Debrecenben. Simonyi ingatlan Gportal